Moja firma ma już tradycyjną witrynę internetową.

Dlaczego potrzebuję mobilnej strony?

A czy próbowałeś kiedykolwiek umyć zęby... mopem? Nie?

Może dlatego, że się do tego nie nadaje! Wyobraź sobie, że zaproponowałbyś taką alternatywę użytkownikom, którzy na urządzeniach mobilnych próbowaliby poruszać się po Twojej firmowej stronie internetowej. Zdecydowana większość tradycyjnych witryn internetowych ma rozbudowane struktury, skomplikowaną nawigację, a samo ich wczytywanie trwa dość długo. To główne powody, dla których mobilni użytkownicy szybko je opuszczają, a już z pewnością nigdy nie odwiedzą ponownie.

Twojej firmy nie stać na utratę mobilnych użytkowników.

Możesz temu zapobiec, mając po swojej stronie ActiveMobi. Wiemy, jak zadowolić Twoich mobilnych użytkowników. Nasz kreator stron mobilnych pozwala na tworzenie zoptymalizowanych serwisów z prostym w obsłudze interfejsem, które ładują się błyskawicznie, a swoim użytkownikom gwarantują satysfakcję na najwyższym poziomie. Nie pozwól konkurentom, by przejęli Twoich użytkowników.

Powody, dla których mobilność ma znaczenie

Ilość urządzeń mobilnych na świecie w 2014 przekroczy
ilość komputerów stacjonarnych i laptopów. ComScore

Czego użytkownicy oczekują od strony mobilnej?

User experience

65% użytkowników mówi: „Jestem rozczarowany, jeśli strona internetowa mojej ulubionej marki lub firmy nie jest dostosowana do przeglądania na smartfonie". 55% z nich twierdzi, że „frustrujące doświadczenie związane z przeglądaniem takiej strony wpływa negatywnie na moją opinię o marce”.*

Prędkość ładowania

Decydujące znaczenie dla satysfakcjonującego przeglądania stron za pomocą urządzenia mobilnego ma prędkość ładowania. 74% mobilnych użytkowników jest skłonnych czekać najwyżej 5 sekund na załadowanie pojedynczej strony mobilnej”.**

Niezawodność

46% mobilnych użytkowników raczej nie powróci na strony, które stwarzały problem przy próbie dostępu z telefonu, a 57% raczej ich nie poleci.**

Możliwość podjęcia działania

Użytkownicy mobilni chcą możliwości podjęcia działania, gdy znajdują się na stronie mobilnej. 76% z nich chce uzyskać lokalizację lub godziny pracy, a 61% chce kliknąć, aby zadzwonić do firmy.*

* Google 2012

** Badanie oczekiwań i doświadczeń klientów dotyczących stron i aplikacji mobilnych (Equation Research w imieniu Compuware)

Poszukiwaliśmy dla Was czegoś lepszego!

Dlatego zaprojektowaliśmy
kreator stron mobilnych
wyposażony nie tylko
w użyteczne funkcje,
ale i fantastyczne szablony graficzne

 
 
 
Feedback & Support