Gotowość małych i średnich firm na klienta mobilnego

Raport z badania przeprowadzonego na 2937 stronach www sektora MŚP w 30 największych miastach Polski. Badanie przeprowadzono w trzecim kwartale 2014 roku.

 
 
 
 

Czyli ponad 40 stron o tym czy małe i średnie firmy w Polsce są gotowe na klienta mobilnego. Dowiesz się m.in czy fryzjerzy radzą sobie lepiej od hydraulików z dostosowaniem swoich firmowych stron internetowych do wyświetlania na urządzeniach przenośnych. Poznasz w jakich miastach strony firmowe są najlepiej przygotowane na ruch generowany ze smartfonów czy tabletów. Raport, poza częścią badawczą, zawiera aż dwa rozdziały edukacyjne, co mamy nadzieję pomoże polskim przedsiębiorcom dowiedzieć się jak realizować swoje cele biznesowe w najdynamiczniej rozwijającym się kanale sprzedażowym.

okladka-raport-gotowosc-msp-na-klienta-mobilnego-activemobi

Dowiesz się z niego:

  • jaki procent stron internetowych małych i średnich firm w Polsce jest przyjazny urządzeniom mobilnym
  • firmy z jakich branż oraz miast są gotowe na klienta mobilnego
  • kim są prosumenci i jakie są ich oczekiwania
  • dlaczego firmowa strona mobilna jest ważna
  • jakie są najnowsze trendy i statystyki rynku mobilnego w Polsce
  • jak zwiększyć zasięg firmy oraz przyciągnąć potencjalnego klienta do kontaktu z nią
 
 

Pobierz bezpłatnie: